1. Каква е добавената стойност на IT-Finder за мен като ИТ специалист?
2. Имам акаунт. Защо не мога да вляза или получавам съобщение, че паролата ми е неправилна?
Можете да влезете в зоната за вход в горния десен ъгъл на всяка страница, като кликнете върху ВХОД в оранжевия блок. Имейл адресът за влизане служи и за потребителско име. Въведете и паролата, която ви е била изпратена преди това или която сте подновили сами.
Моля, обърнете внимание, че се отчитат малки и големи букви! Най-лесният начин е да използвате функцията "копиране/вмъкване", за да поставите изпратената парола в полето и да оставите браузъра си да я запомни. Моля, уверете се, че няма (случайни) символи преди или след имейл адреса или паролата, в противен случай системата ще отхвърли опита за влизане. След това кликнете върху "Вход" или въведете.
Забравили сте паролата си? Заявете нова парола тук.
Полученият имейл съдържа връзка, която ви позволява да влезете директно в системата. След това ще влезете в средата "Моят акаунт" (табло за управление), където управлявате своя акаунт. От средата на My Account (Моят акаунт) след това можете да навигирате по-нататък, когато сте влезли в системата.
Дори с новата парола влизането в системата е неуспешно.
Ако влизането в системата с новата парола (все още) не работи, това може да означава, че съхранените по-рано данни, като "бисквитки" и "временни файлове" (съдържащи например стара информация за влизане в системата), са в противоречие с новите данни, които трябва да бъдат въведени. Препоръчително е да изтриете "историята", "бисквитките" и "временните файлове" (напр. чрез "опции за интернет" в Internet Explorer) и след това да опитате отново с новите данни.
Влизане с помощта на социалните медии
Като свържете профила си с Google или LinkedIn, вече можете да влезете много лесно със същите данни, които използвате за тези социални медии. След като сте влезли в съответната социална медия, вие веднага сте влезли и в IT-Finder!
3. Защо не мога да отговоря на задачи или свободни работни места и не съм пренасочен към външни ИТ работни места?
Това означава, че все още не сте влезли в профила си или че профилът ви все още не е напълно готов за използване. Обикновено профилът ви все още не е попълнен в достатъчна степен. Затова отидете в областта Моят профил, след това горе вдясно и попълнете собствените си данни с Вашия професионален опит, образование или други компоненти. Можете да попълните профила си много лесно, като импортирате собствената си автобиография (Word). Ние автоматично обработваме информацията, която след това можете да редактирате и запазите.
С активен акаунт в IT-Finder обаче винаги можете да отговорите на задание или свободна позиция със собствена автобиография в Word или като PDF файл, приложен към отговора.
4. Получих парола; защо получавам съобщение, че регистрацията ми не е завършена?
Уверете се, че не сте попълнили само първата страница за регистрация, а сте направили профила си възможно най-пълен. За да бъдете открити от работодателите, трябва да имате профил, който е поне 85% пълен. С този профил можете да отговаряте и на обяви за работа. След това профилът се изпраща на работодателите като PDF файл заедно с вашето обяснение и часова ставка. В горния десен ъгъл в областта Моят профил можете да попълните профила си. Можете да попълните профила си много лесно, като импортирате собствената си автобиография в Word. Ние автоматично обработваме информацията, която след това можете да редактирате и запазите.
5. Мога ли да се регистрирам по-бързо и да актуализирам профила си?
Уверете се, че не сте попълнили само първата страница за регистрация, а сте направили профила си възможно най-пълен.
Когато специалист по временна заетост отговори на задание за временна заетост или бъде намерен от клиент, профилът, известен на IT-Finder, ще бъде показан на клиента. Ето защо е важно самият профил веднага да даде ясна представа на работодателите.
Специално разработеният инструмент за разбор на автобиографии ви помага да регистрирате и актуализирате профила си в IT-Finder още по-бързо и лесно. Можете да импортирате собствената си автобиография в Word или PDF формат и тя да бъде автоматично преобразувана в профил в IT-Finder.
6. Защо URL адресите, моето име (на компанията), имейл адресите и телефонните номера понякога са блокирани?
Името на компанията ви (ако има такова), URL адресът на уебсайта ви, адресът на електронната поща и телефонният номер, разбира се, се приемат и се показват на подходящите места. Въпреки това не искаме никой да може просто да избира ИТ специалисти, регистрирани в IT-Finder, от интернет. Работодателите трябва да бъдат регистрирани при нас, преди да могат да се свържат с професионалистите. Освен това е важно само сериозно заинтересовани работодатели да се свързват с професионалистите. Ето защо работодателите трябва да са влезли в системата, за да видят пълния профил на професионалиста, включително данните за контакт. Само така може да се проследи кой с кого се свързва. Това повишава качеството на контактите и ограничава рисковете за неприкосновеността на личния живот.
Ако цялата информация за контакт се публикува незабавно в интернет в публичните профили на специалистите, описаният по-горе модел не работи. Поради това URL адресите или телефонните номера и собственото (фирменото) име на места, които не са обозначени, се блокират от системата. Примери за това са "личното резюме", вашият "професионален опит" и т.н.
7. Защо елементи като "Образование" и "Професионален опит" са важни за попълването на 85% от профила?
IT-Finder се стреми да бъде най-добрата онлайн платформа както за професионалисти, така и за работодатели. Това означава, че на (потенциалните) работодатели се предоставят само актуални и пълни профили.
Качеството на една платформа силно зависи от качеството и пълнотата на регистрираните профили. Платформа с по-високо качество и по-пълни профили ще работи в полза на регистрираните професионалисти.
Обичаме да инвестираме в лекотата на използване. Професионалистите могат да използват усъвършенстван инструмент за импортиране на данни от (части от) собствената си автобиография (в Word или PDF). Особено в раздела "Професионален опит" това спестява много време!
8. Защо не мога да регистрирам собствено дружество с ограничена отговорност в раздела "Професионален опит"?
Разбира се, името на компанията, URL адресът на уебсайта, адресът на електронната поща и телефонният номер се приемат и се показват на подходящите места. Въпреки това не искаме "Jan-and-alleman" да може просто да извлича от интернет специалисти, регистрирани в IT-Finder.
Например в случай на професионален опит намерението е да се посочи конкретно къде и за кого сте работили. Кои позиции и задачи сте изпълнявали в действителност. Нямаме намерение да представяме там собствения си (временен) BV като работодател, нито просто да публикуваме връзка към сайт/автобиография на друго място в интернет.
Ако вие, като професионалист, отговорите на свободна позиция или задание или бъдете намерен от работа или клиент, вашият профил, известен на нас, ще бъде показан на клиента. Като член можете също така да изпратите собствената си автобиография във формат PDF. Ето защо е важно самият профил веднага да даде ясна представа на работодателите.
Инструментът за разбор на автобиографии, разработен специално за нас, ви помага да регистрирате и актуализирате профила си по-бързо и лесно. Можете да импортирате собствената си автобиография в Word или PDF и тя да бъде автоматично преобразувана в профил в IT-Finder.
9. Как мога да променя паролата си или имейл адреса си?
Влизате в профила си и в собствената си среда Моят профил, отидете на светлосиния бутон "Редактиране на имейл и парола" в горния ляв ъгъл.
10. Защо инструментът за препоръки и/или имейл услугата за работа в областта на ИТ не работят за мен?
Това е така, защото известията ви са изключени или акаунтът ви все още не е напълно активен. Тези услуги са достъпни само за професионалисти с напълно активен и пълен профил (> 85%). Инструментът за препоръки работи само ако преди това сте попълнили професионалния си опит по раздели. По този начин прегледите винаги са свързани с конкретни задачи или работни места. Това предотвратява появата на твърде общи и неангажиращи отзиви към профила.
11. Защо не мога да отговоря на свободни позиции или задачи в областта на ИТ?
Само професионалисти с членство могат да отговарят директно на обяви за работа в областта на ИТ, като отговорът им се изпраща директно на рекламодателя. Всички членове също така се пренасочват незабавно към работни места или задачи, които сме обявили за тях при трети страни.
12. Защо (потенциалните) работодатели не могат да видят веднага пълната ми автобиография?
Важно е само сериозно заинтересовани работодатели да могат да се свързват с регистрирани специалисти. Също така трябва да може да се проследи кой с кого се свързва. Освен това, от гледна точка на защитата на личните данни, е важно профилите да не могат да бъдат намерени директно в интернет с имената и данните за контакт.
Работодателите трябва сами да са влезли в системата, за да видят пълния профил на даден професионалист. Данните за контакт се публикуват само след като професионалистът е дал разрешение, например като е кандидатствал сам за работа или е отговорил положително на искане за контакт.
13. Кой има достъп до регистрираните ми данни и какво може да се намери за мен в интернет?
От съображения за поверителност профилите на регистрираните специалисти са достъпни само на сайта без имена и данни за контакт.
Въз основа на тези профили потенциалните работодатели могат лесно и безплатно да търсят специалисти и след това да се свържат с тях, ако е необходимо. В случай че покажете данни в неопределените за това полета противно на нашите указания, последствията са на ваш собствен риск.
Ето защо, моля, винаги проверявайте профила, който сте създали по време на регистрацията си, и внимавайте каква информация показвате в интернет.
Работодателите трябва да влязат в системата, за да изпратят запитване за контакт с професионалисти. По този начин само сериозно заинтересовани работодатели ще могат да се свързват с професионалисти и обратно. По този начин винаги ще може да се проследи кой с кого се свързва.
Ако професионалистът сам реши да отговори чрез IT-Finder на свободна позиция или задание, публикувани директно на този сайт, пълният му профил, включително данните за контакт, ще бъде изпратен на работодателя, който го е обявил. Вижте тук за по-подробна информация относно правилата за защита на личните данни.
14. Някои работни места в автобиографията ми са поверителни. Как мога да ги направя по-малко разпознаваеми?
По различни причини даден професионалист може да реши да направи профила си по-малко разпознаваем. Например, защото длъжностите или задачите са поверителни във връзка с реорганизации, които предстои да бъдат извършени.
В този случай е препоръчително да не се използват фирмените наименования на съответните работодатели, а да се опишат. Вместо ABN AMRO Bank например, голяма холандска банка. Освен това имената на отделите или функциите могат да бъдат описани по начин, различен от този, който е известен вътрешно или от познавачите.
15. Аз съм член. Защо не получавам свободни работни места чрез известие по имейл?
IT-Finder е независим пазар, който свързва търсенето и предлагането. Разбира се, може да се окаже, че търсенето на специалисти с вашия профил (временно) е по-малко. За съжаление това е извън нашия контрол. Не настройвайте известията си твърде рязко и се уверете, че профилът ви е възможно най-пълен, за да оптимизирате шансовете си да намерите подходяща работа. Проверете настройките за Вашите известия тук.
16. Защо не мога да водя кореспонденция по телефона или по електронна поща относно свободни работни места или задачи в IT-Finder?
IT-Finder е независима платформа за намиране на партньори, която се използва от професионалисти, работодатели и посредници. IT-Finder не преценява съвпаденията, а улеснява всички страни на пазара. За да се свържете със съответния работодател, клиент или посредник, трябва първо да разгледате свободната позиция или задание и, ако проявявате интерес, да се регистрирате или да влезете в IT-Finder, за да можете след това да отговорите на работните места.
IT-Finder позволява на работодателите да канят или отхвърлят специалисти, а специалистите могат да кандидатстват или да отхвърлят всички покани. Цялата кореспонденция може да бъде придружена от обяснение или причина. Изчистените, стандартизирани и персонализирани известия по електронната поща допълнително подпомагат комуникацията между работодателите и специалистите.
17. Как работи инструментът за импортиране на автобиографии?
Можете лесно да създадете и попълните профила си в IT-Finder, като импортирате собствената си автобиография (Word). Ние автоматично обработваме информацията, която след това можете да редактирате и запазите. Разпознаваме дори най-подходящите предпочитания и характеристики, като например региони и групи работни места, които са подходящи за вас. Трябва сами да попълните липсващите данни.
18. Моята автобиография не може да бъде импортирана или резултатите от "разбора" са неизползваеми. Какво да правя сега?
Можете лесно да генерирате и завършите своя профил в IT-Finder, като импортирате собствената си автобиография. Ние автоматично обработваме информацията, която след това можете да редактирате и запазите. Тук е важно Вашата автобиография да не се състои от различни колони и таблици. Анализаторът на автобиографията не може да различи информацията от различните колони. Затова представете проста структура, за предпочитане във формат Word. Други формати, като rtf, txt или PDF, са възможни, но водят до по-лоши резултати.
Съдържанието на автобиографията
Освен това се уверете, че всеки професионален опит, работа или назначение има своя ясна структура, която се прилага последователно. Например, на ред 1 датата от - до и името на организацията, на ред 2 името на работата, на ред 3 обяснението на работата или назначението.
И накрая, не включвайте препоръки в автобиографията, която се обработва автоматично! Освен че не бива да споделяте имена и данни за контакт с трети лица, програмата за обработка на автобиографии може да обърка референтите или препоръките с вашия собствен професионален опит. Вместо това не забравяйте да поискате отделни препоръки от работодателите си в IT-Finder чрез Моят профил, за да подобрите класирането си в резултатите от търсенето и да се отличите от останалите ИТ специалисти.
19. Колко актуални са свободните работни места в IT-Finder?
IT-Finder обявява актуални свободни работни места и задачи в областта на ИТ в стотици агенции за набиране на персонал, МПС и други организации няколко пъти дневно. Въз основа на усъвършенствана технология на изкуствения интелект тези работни места се разпознават, кодират по еднакъв начин, правят се сравними и могат да се търсят, съчетават се с нашите членове и накрая се изпращат чрез известия на асоциираните членове.
Разбира се, съществува и офертата на работодателите, които публикуват своите работни места директно в IT-Finder (те винаги са в началото на резултатите от търсенето и получават повече място там). Тези публикувани работни места се показват на сайта за максимум две седмици, освен ако периодът не бъде удължен от самия клиент или не бъде спрян по-рано.
Работните места, инвентаризирани при трети страни, се изтриват автоматично след няколко дни. Това означава, че дори ако в сайта източник дадено работно място все още може да е онлайн, ние така или иначе вече няма да го показваме.
20. IT-Finder подходящ ли е и за хора на свободна практика?
Да. IT-Finder предлага на професионалисти от всички групи ИТ професии възможността да се профилират и да бъдат подбрани, както за постоянна работа, така и за временни назначения и задачи на свободна практика.
IT-Finder е отражение на пазара на информационни технологии. Следователно фактът, че в дадена група професии има малко или много работни места, не е избор на IT-Finder, а обикновено е следствие от пазарната ситуация.
21. Заседнах и не мога да продължа регистрацията си, какво да правя сега?
Проверете дали все още сте влезли в системата и дали сесията ви е активна. Ако по време на регистрацията ви се е наложило да направите нещо друго за известно време, тогава е възможно междувременно да сте излезли от "сесията". Възможно е също така компютърът ви да е зает с актуализиране на други приложения и да претоварва работната си памет. В такъв случай затворете някои приложения, за да завършите регистрацията. Също така, проверете за съобщения за грешки, които могат да се появят в някое поле за въвеждане и които ще попречат на регистрацията ви да продължи, докато тази "грешка" не бъде отстранена. Вземете предвид задължителните полета за въвеждане.
22. Как мога да поставя на пауза или да спра сметката си?
За да направите това, влезте в системата и отидете на Пауза или спиране на моя акаунт. В блока в таблото за управление в горния ляв ъгъл с Вашето име се намира опцията за временно или постоянно спиране на Вашия акаунт.
Моля, обърнете внимание:
Подкрепете своите права.
Имейли с отменени заявки не могат да бъдат приети. Поддържането на личния акаунт в актуално състояние или неговото анулиране е отговорност на потребителя. Чрез електронна поща не можем да бъдем сигурни дали лицето, което заявява, че иска да анулира акаунта, действително е собственикът на акаунта.
23. Как мога да проверя дали отговорът ми е достигнал до работодателя?
Когато отговорите преминат през нашата платформа, ние изпращаме потвърждение за отговора на членовете, а също и напомняния на работодателите да попълнят отговора своевременно и по подходящ начин.
Винаги ще получавате известие на екрана си и/или имейл от IT-Finder, потвърждаващ, че отговорът ви е изпратен и получен. Ако не получите този имейл, моля, проверете регистрирания си имейл адрес и/или интернет връзката си. Можете също така да (влезете и) отидете във Вашата среда Моят акаунт . Чрез това табло за управление управлявате всички данни и действия в рамките на профила си.
Моля, обърнете внимание:
В много случаи нашите рекламиращи работодатели предпочитат ние да изпратим кандидатите за свободното работно място или заданието на техния собствен сайт, така че в крайна сметка вие кандидатствате директно при тях. По този начин техният процес се запазва непокътнат. В този случай се свържете с рекламиращата страна за актуализация относно продължаването на техния процес. Ние се съгласяваме с това като платформа, защото искаме да можем да предлагаме възможно най-пълната гама от ИТ работни места.
Като услуга ние също така картографираме за нашите членове съответните, външни свободни работни места и назначения от повече от 300 посредници и МПС, така че с наша помощ автоматично получавате отлично проследяване на пазара на ИТ работни места. След това ние съчетаваме тези външни работни места с вашите предпочитания. По този начин, ако сте отговорили на външна оферта, може да се наложи да се свържете със страната, на чийто сайт евентуално сте отговорили.
24. Дължа ли на IT-Finder такса или комисиона за съвпадение?
Не, IT-Finder е безплатен за ИТ мениджъри и ИТ специалисти. Затова се регистрирайте безплатно като ИТ мениджър или ИТ специалист:
25. Какъв е моделът на приходите на IT-Finder?
Работодателите плащат кредити за всеки получен отговор на техните свободни работни места и задачи. По този начин те плащат само за действителните резултати. Вижте тук началната страница за работодатели за повече информация.